Mamami

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Marie Westerlund - 22 april 2010 12:31

Jag blev godkänd på min PIM3. Hurra, hurra, vad jag är glad. Känns kanonbra att jag fått göra den medan jag varit ledig från jobbet. Hur skönt som helst att fått sitta med den på dagarna när Ella sovit och det varit tyst och lugnt i huset. Jag är superglad att jag är klar med den så till hösten när jag börjar jobba behöver jag inte lägga någon energi på det. Bra jobbat Marie!


Rayo tyckte det var kul på banan igår. Han kvastade när Sanna värmde upp honom. Jag körde också ett varv med honom. Måste vara 25 år sedan jag körde häst på bana. Kände suget efter en starthäst. Kanske måste köpa till hösten.


Nu ska jag diska och käka lite sallad.


Ps. har gått ner 6,5 kg sedan jul. Håll tummarna för mig i framtiden!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards